שאלות ותשובות
לפני הכל, קצת עלינו..
סקיור-גרופ הוקמה בשנת 2004 ומשרתת כיום אלפי לקוחות מרוצים בכל הארץ, הנהנים משירות אדיב ומקצועי, תמיכה טכנית מלאה ושירות ללא פשרות. סקיור גרופ מערכות אבטחה ומיגון הינה חברה למתן שירותי ייעוץ, תכנון, מכירה והתקנות של מערכות אזעקה ופריצה לבית ולעסק. הצוות המקצועי של החברה משתדלים לשמור על רמת שירות גבוהה ומקצועית ושם דגש על התאמת המערכת ללקוח.
כיצד מבצעים הזמנה באמצעות האתר?
הזמנה באמצעות האתר מתבצעת באופן מהיר וידידותי. לאחר שבחרתם את המוצר שאתם זקוקים לו ואת הכמות המבוקשת, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור 'הוסף לסל' והמצור יתווסף לסל המוצרים שלכם. (ניתן לראות זאת בכותרת בחלקו העליון של האתר תחת אייקון סל הקניות) לחיצה על אייקון סל הקניות תעביר אתכם ישירות לסל הקניות שלכם, שם תוכלו לעבור על כל המוצרים שלכם. כל שנותר לעשות עכשיו הוא לבחור שיטת משלוח רצויה ולעבור לתשלום מהיר ומאובטח.
האם ישנה אפשרות לבצע הזמנה טלפונית?
בהחלט. ניתן ליצור קשר בטלפון 072-2214114 בימים א-ה בין השעות 08:30-19:00, בעברי חג וימי ו' בין השעות 08:30-12:00 ונשמח להעניק לכם שירות.
כיצד אדע שההזמנה התקבלה?
פשוט מאוד. מיד לאחר השלמת ההזמנה באתר, תקבלו מייל לכתובת המייל עמה ביצעתם את ההזמנה, המאשר את ההזמנה, יחד עם רשימת כל המוצרים שהזמנתם, אופן המשלוח, ופרטי החשבון שלכם.
כיצד אדע מתי המשלוח יצא אלי?
כל המשלוחים יוצאים לא מאוחר מ- 24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה. במקרים מסוימים בהם ישנו עיכוב, חוסר במלאי או חוסר התאמה במוצרים שהזמנתם, אנו נדאג ליצור אתכם קשר בהקדם האפשרי לאחר ביצוע ההזמנה ולעדכן אתכם.
מהם דרכי התשלום באתר?
אופן התשלום באתר מבתצע בכמה דרכים:
- תשלום בכרטיס אשראי (מאסטרקארד, ויזה,ישרכארט, דיינרס – לא מקבלים אמריקן-אקספרס)
- תשלום בהעברה בנקאית למספר זה"ב (בתיאום מראש)
- תשלום במזומן – בתיאום מראש
הזמנתי מוצר ואני מעוניין להחליפו לאחר, האם זה אפשרי?
אין שום בעיה. במידה והזמנת מוצר שעדיין לא נשלח אליכם, ניתן להחליפו במוצר אחר. כמובן שהפרשי זיכוי/חיוב יחולו בעת החלפת המוצר לאחר. במידה והמשלוח כבר בדרכו אליכם או שזכיתם לקבל אותו כבר, החלפת המוצר למוצר אחר תהיה כפופה למדיניות החלפת מוצרים. מידע נוסף ניתן למצוא בתקנון החנות
אני מעוניינ/ת להזמין התקנה יחד עם המוצר, כיצד לעשות זאת?
אנו מבצעים התקנות בכל אזור גוש דן והמרכז. מאזור גדרה עד חדרה. לעיתים אנו מבצעים גם התקנות מחוץ לתחום הנ"ל, בהתאם לסיכום עם הלקוח.
על מנת להזמין התקנת מערכת אזעקה או כל מוצר אחר, אנא צרו אתנו קשר בטלפון 072-2214114 ובדיקת היתכנות ותיאום מועד.
מה ההבדל בין מערכות האזעקה האלחוטיות השונות של ויסוניק?
ויסוניק הינה חברה ישראלית העומדת בחזית פיתוח המערכות אזעקה אלחוטיות בישראל ובעולם. מערכות המיגון האלחוטיות של ויסוניק מתחלקות לשני סוגים המבוססים על טכנולוגיות שונות הפועלות באופן שונה ולכל אחד מספר דגמים של מערכות. סדרת המערכות המבוססות על טכנולוגיית PowerCode הינה סדרת ה PowerMax (יצאה מייצור ושימוש). לסדרה זו ישנם 2 דגמים, האחד PowerMax PLUS והשני PowerMax ORM. מערכות אלו המבוססות על פאוור קוד המשדרות על תדר אלחוטי 433 מגה הרץ.
הסוג השני של המערכות מבוססות על טכנולוגיית POWER-G החדשה של ויסוניק. זוהי טכנולוגיה המאפשרת תקשורת אלחוטית דו כיוונית. מערכות אלו הינן דו כיווניות המשדרות על תחום תדרים רחב המאפשר מניעה של שיבוש תדרים ותקלות אלחוט אפשריות. למערכות אלו יש את היכולת לדלג תדרים בכל שניה והיכולת לווסת את עוצמת השידור של הרכזת מול כל התקן והתקן בהתאם למרחק ההתקנה שלו.
מה היתרונות של גלאים חיצוניים?
גלאים חיצוניים במערכת אזעקה נותנים להן הגנה היקפית חיצונית המתריעה על ניסיונות פריצה וחדירה לשטח החצר עוד לפני מגע עם החלון / דלת הבית. כאשר אנו מפעילים הגנה היקפית, אנו יכולים להסתובב באופן חופשי בתוך שטח הבית ולנוע בחופשיות מבלי להפעיל את מערכת האזעקה. גלאים חיצוניים אלו מותאמים לעמוד בתנאי מזג אוויר חיצוניים כגון: חום, קור, גשם, רוח וכדומה.
האם ישנן מערכות אזעה התואמות לשמירת שבת?
כן, בטכנולוגיה של היום, לרוב יצרניות מערכת המיגון ישנם דגמים של מערכת אזעקה המותאמות גם לשומרי השבת. לדוגמא, מערכת אזעקה אלחוטית של ויסוניק מדגם PowerMaster 10G/30G/33G או מערכת אזעקה קווית של פימא מסדרת FORCE המתקדמת ואלו רק שתי דוגמאות. כל מערכות המיגון לשומרי השבת מאושרות על ידי מכון צומ"ת ויש לדרוש את האישור בעת רכישת המערכת.
יש לך שאלה?
כאן אפשר לשאול שאלה.. את התשובה נשלח לכתובת המייל שהזנתם.
*שאלות ענייניות יפורסמו בעמוד זה (ללא פרטי השולח כמובן….)